Monday, November 9, 2009

Sibuk Sangat

Dalam keadaan diri ku yang macam ni.. daku memang tak larat nak buat semua keje
Kat opis punya la sibuk nak siapkan keje
Boss daku ni pulak ada macam2 projek nak buat... semua new product
So memang banyak sangat proposal yang daku kene wat...

Tak apalah sekurangnya daku rasa puas bekerja
Lepas keje kene amik en Suami yg manja tu pulak
Tapi Alhamdulillah

Bila balik ke rumah daku jadi permaisuri sebab semua keje umah daku tak payah buat
Sampai nak cuci pinggan pun dia tak bagi..
Daku balik rehat dan baring je
Paling tidak dakulipat baju je la
Gosok baju pun tak lagi...

apatah lagi daku macam dah lama tak pakaikan stoking untuk en Hubby...
kesian dia kene pakaikan sendirik... kene cari sendirik stokin...
Ermm kene lah belajar dr sekarang sebab diriku makin sibuk dan penat

Bila aku renungkan rasa rugi pulak kerana kesibukan duniawi aku banyak kehilangan pahala... melayan suami...

Aku ingat lagi pesan mak... segelas pun bagi suami air akan gugur semua dosa sehari...
apatah lagi apa yg aku buat selama ni... aku berharap Allah memberiku kesempatan lagi selepas ini untuk melakukan semula apa yg telah pernah aku lakukan dan layanan pada en suami...