Saturday, May 2, 2009

1 May Cuti

1 May Cuti
Aku dah sedia utk bangun lambat.. nak tido lama sikit...
Rasa penat sangat

Kejutkan abang bila alarm dah bunyi
Tapi dia asyik tidur balik jer...

sampai kul 6 pun masih guling-guling

erm...
Sudahnya dia kata nak cuti
Aku oklah kalau dia cuti kan best..
Dia kata lapar.. jom kuar
Aku pun apa lagi
Bangun dan mandi, siap-siap

Mula kami g IOI
Aku beli 3 helai baju yg murah2 (RM 10.00 selai)
Abang beli seluar slack

PAstu kami makan2
PAstu terasa nak g TESCO pulak-nak beli barang umah
Pegi je la..
Beli2 barang, kami balik kol 3.30

penatnya.. terus tertido...
Bangun petang kami pegi pasar malam plak

amboi.. asyik kuar jerk.....
aku la nak makan sup tulang, jadi abang pun ajak la aku g beli sementara dia tak keje
Hari ni abang keje
aku nak masak sambal udang dulu esok baru nak masak sop tolang