Wednesday, February 11, 2009

Rezeki Yang Datang

Harini aku dah apply cuti untuk esok, lusa dan isnin
Semuanya sebab nak pitching di rtm
Beberapa hari kebelakangan ni aku dikejar produser meminta aku buat sinopsis untuk pitching rtm,

Tadi dapat call dr TS Jeffry, dia nak aku buat cerita wanita dan kemerdekaan

Aku bukan tak nak buat tapi macam dah kering idea sangat. Lagi pulak produser yang call ni semua Pak Ndak yang rekomen..
Aduuu kalau aku tolak melibatkan Pak Ndak pulak sedangkan aku baru nak mencari-cari tapak dalam bidang ni..

Nak tak nak aku terima juga dengan berat hati..
Aku setuju nak buat cerita Wanita bekerjaya..
padahal kepala otak aku kosong siollll

Ya Allah Ya Tuhanku turunkan lah ilham buatku agar dapat aku pitching dengan presentasi menarik hati pegawai2 RTM..
InsyaAllah membuka rezekiku dan juga produser2 yang aku mula kenali..
Amin..