Sunday, February 8, 2009

Hari Yang Bersemangat

Hari ni aku bangun kol 4.30 sebab aku ingat belum gosok baju kekasih aku.
Bila dia dah gi keje aku tak tido balik, aku dok buat blog utk aku meniaga
entah la kenapa aku pun tak tau sejak dua menjak ni aku jadi bersemangat sangat dan tak boleh tido malam. Asyik fikirkan planning untuk aku buat.
Mungkin selalu bincang dengan adik aku pasal nak cari side income kut, jadi semangat waja.. hehehe

Smalam pun masa aku makan dengan kekasih di kedai mamak, Pak Ndak penulis skrip terkenal, kol, dia sembang pasal pitching kat RTM yang akan panggil dalam masa terdekat

Aku pun pening sebab aku masuk 6 ke 7 drama aku pun tak pasti..
Pak Ndak kata dia masuk berbelas-belas.. sebab tak mampu nak tolak produser mintak..

Erm... dia tanya ada tak Pelakon Kuna tu kol aku?
mungkin Kuna la yang kol petang tu.. aku biasa la kalau dapat panggila dari nombor yang aku tak kenal.. aku angkat je x nak cakap atau line problem malas aku nak layan..

Mungkin dia kut

Sebab Pak Ndak yg bagi nombor telefon aku kat dia.. sama lah macam PapaRawi dari compeny Sekutu Saujana.. dia kol aku hari khamis..
Lani aku tercongok lagi depan laptop
tak tau nak buat cerita apa...