Saturday, April 25, 2009

Awal...

Harini macam biasa kejut abang bangun kul 5
Tapi bila abang dah siap mandi, dia masuk balik dalam bilik
Kejutkan aku suruh bangun, dia ajak sarapan kat kedai
Sellau aku akan bangun lambat
Abang kata Jom La.... kita bekpes sesama....

Erm... daku pun bangun dan mandi
Masuk je dalam bilik mandi
lepas gosok gigi... macam biasa
Daku dah setat muntah tak berenti
Daku fobia dengan ubat gigi yang ada extra cool mint tu

Kenapa la abg beli ubat gigi yg ada extra mint
Aku boleh rasa ubat gigi tu dah menguasai seluruh mulut aku sebab tu aku muntah
Sampai aku dgr suara dia dari luar panggil aku
Sebab dia dengar sound aku muntah lain macam

Memang teruk giler...
Padahal hanya kuar air liur jernih tu je, tak kuar mende pon...

Erm.. Pastu siap2 kami makan mi goreng
Tak habis pulak sebab perut aku sebu
Kami naik bas 506 turun kat bintang
aku amik teksi pegi opis
sampai opis kul 7.00am
awal siott Pekerja cemerlang la aku ni

Abg sms tanya dah sampai ke
Aku balas baru je sampai dan tanya dia dah dapat bas?

Abang baru dapat bas 69

Okay....
Sampai opis sempat la aku masuk blog yg usang ni
hehehehe